Kulacsok

Elsősorban azoknak a vásárlóinknak, akik szeretnének egészségesebb életet élni és odafigyelni a megfelelő hidratálásra, valamint környezettudatos vásárlóknak, akiknek fontos a fenntarthatóság. A kulacsot nagyon hosszú ideig tudod használni, újratölthető és kimosható. Használhatod túrázáshoz, konditeremben, irodban vagy akár otthon is. A környezettudatosságon kívül fontos a megfelelő folyadékbevitel is, tehát ha attól félsz, nem iszol eleget, ez a kulacs Neked való! Tapasztalataink szerint ajándékozható, korábbi vásárlóink visszajelzése alapján az ünnepeltek is szeretik.

A kulacs extra erős anyagból, tritánból készült. BPA mentes, ezáltal íztelen és szagtalan, folyadéktárolásra alkalmas kulacs. A tritánnak köszönhetően nehezen törik, nem horpad össze, mégis alig van súlya, könnyen hordozható.

Hideg és meleg folyadékot egyaránt tölthetsz a kulacsokba, viszont forró folyadékok (pl. friss tea) esetleg károsíthatják a fedél szigetelését, amely szilikonból készült valamint eldeformálhatják a kulacsot, így ezeket nem javasoljuk. Szénsavas italok tárolását sem ajánljuk, bizonyos esetekben túlnyomást okoznak.

1. Csavard le a kulacs tetejét, majd töltsd fel megfelelő mennyiségű vízzel. A kulacs űrtartalma 1 literes.

2. A kulacson látható időpontokban igyál belőle, minimum annyit, hogy a következő sávnál legyen a vízmagasság. (persze többet is ihatsz!)

3. Miután kiürült a kulacs, töltsd újra! Egy átlagos felnőttnek MINIMUM 2 liter vízre van szüksége egy nap, tehát legalább 2x tölts újra a kulacsod.

4. Ha utazásra készülsz, nyugodtan vidd magaddal, hiszen jól szigetelő fedele miatt nem tud kifolyni a táskádban, továbbá strapabíró kivitelezése miatt nehezen törik el.

Szerencsére a kulacsok egyben vannak, és csak pár szétszedhető, később kedvedre cserélhető elemből állnak: ✅ Extraerős tritán kulacs ✅ Jól szigetelt, lecsavarható fedél, szívószállal

A kulacsokat egyszerű használatuk és könnyű súlyuk miatt széles korosztálynak ajánljuk. Már 7 éves kortól bárki nyugodtan használhatja. Természetesen a felnőtt korosztály számára lett kitalálva, de a tudatosságot bátran népszerűsítheted családod teljes körében is!

A hagyományos kézi tisztítást javasoljuk. Mosogatógépekben a forró víz és az öblítőszerek miatt könnyen megsérülhet a kulacs anyaga, így a mosogatógépes mosást semmiképp sem javasoljuk.

Szállítás

A 12:00 óráig leadott megrendelésekre 1 munkanapos határidőt vállalunk, mivel még aznap feladjuk a kiszállító cégnek, így csomagod a következő munkanapon fog megérkezni hozzád.

Ha 12:00 után adod le rendelésed, akkor azt csak másnap tudjuk feladni, de így is maximum 2 munkanapon belül nálad lesz a rendelt kulacsod.

Jelenleg 2 féle szállítás közül lehet választani:

  • GLS házhoz szállítás: 990 Ft
  • FOXPOST csomagautomata: 990 Ft

Legalább 2 gyémántszemes kirakó vásárlása esetén a kiszállítás INGYENES.

Ingyenes házhozszállítás esetén választhatsz, hogy a GLS szállítsa-e házhoz a rendelésed, vagy inkább egy FOXPOST csomagautomatába küldjük a csomagod.

Szállítással kapcsolatos további információért látogass el “Szállítási és fizetési feltételek” oldalunkra.

Jelenleg 2 féle szállítás közül választhatsz: rendelésedet kérheted GLS házhozszállítással, vagy FOXPOST csomagautomatába.

Amint átadtuk a csomagot a szállítási partnerünknek, ők mind e-mailben, mind SMS-ben értesítenek a kiszállítás napjáról, valamint arról, hogy mely időintervallumban szállítja a futár a csomagot.

A tájékoztatókban szerepel a futár telefonszáma is, így, ha előreláthatólag mégsem tartózkodnál otthon a kézbesítés időtartamában, akkor ezt tudod jelezni a futár felé és kérheted, hogy egy másik időpontban kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan otthon leszel.

A futár a csomag kézbesítése előtt közvetlenül még felhív, hogy érkezik.

Amikor a csomag átadásra kerül a futárszolgálatnak, a logisztikai partnerünk küld Neked egy tájékoztató e-mailt, amely többek között egy csomagazonosítót is tartalmaz, ami alapján ellenőrizheted az adott futárszolgálat weboldalán, hogy éppen hol tart a csomagod.

A GLS-sel rendelt csomagokat itt tudod nyomonkövetnihttps://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

A FOXPOST-tal rendelt csomagokat itt tudod nyomonkövetnihttps://www.foxpost.hu/csomagkovetes/

Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál logisztikai partnerünktől e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@waterly.hu e-mail címen és átírjuk a rendszerben az adatokat. Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, akkor a választott futárszolgálattól kapott e-mail-ben szereplő linken keresztül végezheted el a kívánt módosításokat. Ha nem találsz ilyen linket, akkor azt javasoljuk, hogy csak egyszerűen hívd fel a futárszolgálatot, vagy a csomagodat kézbesítő futárt az e-mailben szereplő telefonszámon. GLS ügyfélszolgálat: +36 29 886 700, vagy +36 20 890 0660 FOXPOST ügyfélszolgálat: 06 1 999 0369

Természetesen igen, a rendelésekhez írt megjegyzéseket minden esetben továbbítjuk a futárnak.

GLS házhoz szállítás

Amint átadtuk a csomagot a szállítási partnerünknek, ők mind e-mailben, mind SMS-ben értesítenek a kiszállítás napjáról, valamint arról, hogy mely időintervallumban szállítja a futár a csomagot.

A tájékoztatókban szerepel a futár telefonszáma is így, ha előreláthatólag mégsem tartózkodnál otthon a kézbesítés időtartamában, akkor ezt tudod jelezni a futár felé és kérheted, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan otthon leszel.

A futár a csomag kézbesítése előtt közvetlenül még felhív, hogy érkezik.

Ha éppen nem tartózkodsz otthon amikor a futár érkezik, akkor nincsen semmi gond, mert a GLS összesen 3 alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését.

Ha előre tudod, hogy nem leszel otthon a kézbesítés idején, akkor a tájékoztató e-mailben vagy SMS-ben szereplő telefonszámon (a futár telefonszámán) tudod jelezni ezt és kérheted, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan otthon leszel.

Ha előre tudod, hogy nem leszel otthon a kézbesítés idején, akkor a tájékoztató e-mailben vagy SMS-ben szereplő telefonszámon (a futár telefonszámán) tudod jelezni ezt és kérheted, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan otthon leszel.

Amennyiben ritkán vagy otthon, akkor 2 dolgot tudunk javasolni:

  • Egyrészt rendelésedet kérheted a több, mint 300 FOXPOST csomagautomata egyikébe, amelyekből 3 naptári napon belül bármikor felveheted a csomagot.
  • Másrészt rendelésedet kérheted a munkahelyedre is

FOXPOST csomagautomata

A FOXPOST 3 naptári napig őrzi a csomagokat az automatákban, a 3 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak.

Az átvételi határidő a csomag érkezéséről szóló sms és e-mail értesítésben található.

A 3 naptári nap leteltével a FOXPOST eltávolítja a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átvedd a csomagot.

Fizetés

Webáruházunkban bankkártyás fizetéssel (a Paylike biztonságos felületén) és utánvétellel vásárolhatsz.

Utánvét esetén

  • FOXPOST csomagautomatánál kizárólag bankkártyával
  • GLS futárnál készpénzzel és bankkártyával is tudsz fizetni

Az utánvétkezelés díja 290 forint.

Ez sajnos az esetek nagyon kis részében, de előfordul. Ilyenkor az integrált fizetési szolgáltatónk (a Paylike) valamilyen oknál fogva nem tud kommunikálni a fizetéshez használt kártyát kibocsátó bankkal.

Ebben az esetben azt javasoljuk, hogy add le rendelésedet utánvétellel.

Amennyiben nem szeretnél utánvéttel rendelni, kérjük, hogy küldj egy e-mailt az info@waterly.hu-ra és segítünk megoldani a problémát.

Igen, az utánvét értéket a GLS futárnál bankkártyával és készpénzzel is fizetheted.

Rendelés

Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál logisztikai partnerünktől e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@waterly.hu e-mail címen és betesszük a kívánt extra terméke(ke)t a rendelésedbe.

Az extra termékek árát utánvételes vásárlás esetén egyszerűen hozzáadjuk az utánvét összegéhez, bankkártyás fizetés esetén pedig e-mailben küldünk egy linket, amin keresztül ki tudod fizetni a különbözetet.

Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, úgy módosításra sajnos nincs lehetőség. A plusz termék(ek)et új rendelésben tudod megrendelni.

Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál logisztikai partnerünktől e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@waterly.hu e-mail címen és átírjuk a rendszerben az adatokat.

Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, akkor a választott futárszolgálattól kapott e-mail-ben szereplő linken keresztül végezheted el a kívánt módosításokat.

Ha nem találsz ilyen linket, akkor azt javasoljuk, hogy csak egyszerűen hívd fel a futárszolgálatot, vagy a csomagodat kézbesítő futárt az e-mailben szereplő telefonszámon.

GLS ügyfélszolgálat: +36 29 886 700, vagy +36 20 890 0660
FOXPOST ügyfélszolgálat: 06 1 999 0369

Garancia

Amennyiben a Waterly Motivációs Kulacsoddal nem lennél maradéktalanul elégedett, akkor 14 napon belül küldd azt vissza és szívesen kicseréljük a terméket vagy visszatérítjük annak vételárát.

Kérjük vedd fel a kapcsolatot velünk az info@waterly.hu e-mail címen és segítünk.

Visszaküldést megelőzve kérnénk a termék számláját bemutatni, ezzel igazolva, hogy a vásárolt terméket tényleg tőlünk vetted.

Ezen kívül kérjük, hogy az ügyfélszolgálatunknak küldött e-mailben csatolj fényképet a termék állapotáról.

A visszaküldés szállítási díja a vásárlót terheli.

A termék visszaküldése a saját költségeden történik.

A termék visszaküldése után vállaljuk, hogy a termék visszaérkezésétől számított haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszautaljuk a termék vételárát a megjelölt bankszámlaszámra.

Kizárólag sértetlen termékek esetén tudjuk a teljes pénz visszafizetési garanciát vállalni.

A termék működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó mértékű használat esetén a visszatérítés összegét a termék használatából eredő értékcsökkenéssel kell csökkentenünk.

Ha bármi kérdésed lenne, írj egy e-mailt az info@waterly.hu e-mail címre!

Maradt még kérdésed?

Írj nekünk vagy hívj minket és 24 órán belül válaszolunk!

+36 70 271 9041

info@waterly.hu